صعود تیم‌های عملیاتی هلال احمر کردستان به قله «چهل چشمه»

تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان بمناسبت هفته هلال احمر در راستای اجرای طرح «سیمرغ کوه‌های ایران» به قله زلیخا (چهل چشمه) ارتفاع ۳۱۹۷ متری استان، صعود کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: به مناسبت هفته هلال احمر تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به قله زلیخا (چهل چشمه) ارتفاع ۳۱۹۷ متری استان، یادمان شهدای امدادگر کوهسار فاتحی و مدافع حرم میلاد حیدری صعود کردند که این طرح همزمان با سراسر کشور در خصوص برنامه صعود به «سیمرغ کوه‌های ایران» اجرا شد.

دکتر پیام جلالی، خاطر نشان کرد: سیمرغ کوه‌های ایران در سراسر کشور با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر و صعود ۳۰ استان به قله‌های مرتفع صورت گرفته است. 

وی بیان داشت: هدف از این صعود، توان افزایی نیرو‌های امدادی به منظور پاسخگویی سریع و بموقع در حوادث و سوانح می‌باشد تا درصورت وقوع حادثه بتوانیم خدمات خوبی به هموطنانمان ارائه دهیم. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه عنوان کرد: ۲۰ نفر در این صعود حضور داشتند که دست یافتن و صعود به آن کاری سخت و دشوار است.

وی افزود: تیم عملیاتی کردستان، از مجرب‌ترین تیم امداد و نجات کوهستان هستند و این صعود برای آمادگی جسمانی و توان‌افزایی و مهارت‌یابی و سرعت بخشیدن به عملیات احتمالی کوهستان در استان بوده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.