هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

آبی پوشان پایتخت به دنبال بازگشت به صدرجدول/ نبرد ته جدولی‌ها در اهواز

مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (روز دوشنبه) به پایان می‌رسد و تیم استقلال به مصاف فولاد می‌رود.

پرونده مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (روز دوشنبه) بسته می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم استقلال پذیرای تیم ته جدولی فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی است. رقابت بین استقلال و پرسپولیس  برای قهرمانی به اوج خود رسیده و سرخپوشان پایتخت با برتری برابر تیم هوادار در صدر جدول قرار گرفتند و آبی پوشان پایتخت هم به دنبال بردن تیم فولاد هستند تا دوباره به صدر جدول برگردند. همچنین تیم‌های ته جدولی هم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند.  

ذوب آهن - پیکان/ روز دوشنبه ساعت ۱۸:۱۵ 

تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته با باخت برابر تیم استقلال در وقت‌های اضافه، دومین شکست متوالی خود را متحمل شد و با ۳۳ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم پیکان را بگیرند تا به روند ناکامی‌های خود پایان بدهند. آنها در صورت بردن خودروسازان تا رتبه هفتم صعود می‌کنند.  

در آن طرف، تیم پیکان شرایط خوبی ندارد و  در ۴ بازی اخیر خود رنگ برد را ندیده است و  با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.  

شاگردان رضا عنایتی به ۳ امتیاز بازی خارج از خانه نیاز مبرم دارند تا نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و بعد از چند هفته طعم برد را بچشند، اما کار سختی در اصفهان پیش رو دارند.  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.  

استقلال خوزستان - نساجی مازندران/ روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ 

هر ۲ تیم فوتبال استقلال خوزستان و نساجی مازندران در انتهای جدول رده بندی قرار دارند و بازی این ۲ تیم ۶ امتیازی محسوب می‌شود و هر تیمی که بتواند برنده این بازی شود تا حدودی از منطقه خطر فرار می‌کند و تیم بازنده هم یک گام به سقوط نزدیک‌تر می‌شود.

تیم استقلال خوزستان هفته گذشته  دست به کار بزرگی زد و توانست یک امتیاز برابر  تیم سپاهان در اصفهان بگیرد و با ۲۲ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.  

آبی پوشان اهوازی می‌خواهند از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند و با برتری برابر تیم نساجی از منطقه خطر دور شوند و به بقا در لیگ برتر امیدوار بمانند.  

در آن طرف، تیم نساجی مازندران بعد از ۲ برد برابر تیم‌های فوتبال تراکتور  و ذوب آهن هفته گذشته مقابل تیم پرسپولیس شکست خورد و با ۲۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

شاگردان ساکت الهامی هم همانند حریف اهوازی خود  به ۳ امتیاز  این بازی  نیاز مبرم دارند تا همچنان به بقا در لیگ برتر فوتبال امیدوار باشند، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور اهوازی دارند.  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم نساجی به پایان رسید.  

استقلال - فولاد / روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم استقلال در حالی به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود که این تیم صدرجدول را به خاطر  برد پرسپولیس برابر تیم هوادار  از دست داده است. این تیم با ۵۷ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

شاگردان جواد نکونام با حمایت هواداران پرشور خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم ته جدولی فولاد را به دست آورند تا دوباره به صدر جدول برگردند.  

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال مقابل تیم سابقش فولاد قرار می‌گیرد و شناخت خوبی از این تیم اهوازی دارد و این موضوع می‌تواند برای فولادی‌ها دردسر ساز شود.  

در آن طرف، تیم ته جدولی فولاد در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و این تیم هفته گذشته با باخت برابر تیم تراکتور با ۲۲ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

تیم فولاد از زمان سرمربیگری عبدالله ویسی بردی کسب نکرده است و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک به شمار می‌آید. این تیم اهوازی می‌خواهد با کسب امتیاز برابر تیم استقلال در ورزشگاه آزادی طلسم ناکامی‌های خود را بشکند، اما کار سختی جلوی هواداران آبی پوش  پیش رو دارد.  

۲ تیم ۴۴ مرتبه در لیگ برتر فوتبال مقابل  یکدیگر قرار گرفته‌اند که ۲۱ برد سهم استقلال و ۹ پیروزی سهم فولاد بوده که از آخرین برد این تیم اهوازی چیزی حدود ۴ سال می‌گذرد. همچنین آمار تقابل سرمربیان هم جالب توجه است. عبدالله ویسی از ۱۶ تقایل با استقلال فقط یک بار برنده بوده و همواره مقابل جواد نکونام بازنده بوده و در طرف مقابل نکونام هم در ۲ بازی که مقابل فولاد قرار گرفته، نتوانسته برنده باشد.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.  

خبرنگار:مریم طایفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عوامل با جریمه حیرت انگیز 20 میلیارد ریالی آقای ویسی از قبل راه را برای سوگلی لوس و بهانه جو و هوچی بازشان هموار کرده اند. گرچه سالهاست استقلال با وجود تمام حمایتهای پیدا و پنهان باز هم نتوانسته عوامل را راضی کند.
Iran (Islamic Republic of)
علی کدخدائی
۰۸:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنام خدا
زپلشک تقدیم کیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
لنگلی با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ی سوال
چرا ی تیم با هر مربی و هر دروازه بان و هر بازیکنی قهرمانش میکنن ولی ی تیم مثل سپاهان با همه امکانات و بهترین مربی ، نابود
جواب واضحه
نتیجه را کمیته فساد داوران تعیین میکنند، فقط امسال ۱۴ امتیاز علنی
و حمله حریف را با خطای بی مورد گرفتن
لعنت بر فساد و لنگ و کمیته فساد انضباطی
آخرین اخبار