مشاور دبیر سوگواره سَفینةُ النَجاة مطرح کرد:

جنود شیطانی به دنبال حذف امام حسین (ع) است

اسماعیلی گفت: جنود شیطانی می‌خواهد هر آنچه را که در موضوع سیدالشهدا (ع) است، کنار بگذارند و از بین ببرند.

نشست خبری نخستین سوگواره بین‌المللی سَفینةُ النَجاة با حضور هیئت اندیشه‌ورز، داوران و اصحاب رسانه در سالن جلسات امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

داوود منافی‌پور، دبیر نخستین سوگواره بین‌المللی سفینة النجاة درباره هدف از تشکیل از این سوگواره گفت: امروز گرد پیراهنی جمع شدیم، که در آینده پرچم قیام منجی ماست. انسان خلق شد تا به خدا برسد. ۱۲۴ هزار پیغمبر آمدند تا حقیقت توحید را برای مردم تبیین کنند. از ابتدای خلقت دو گروه سیاه و سپید و عقل و جهل با هم در جدال بودند. خداوند ۱۲۴ هزار پیغمبر را فرستاد، تا انسان به فلاح برسد.

منافی‌پور ادامه داد: از ابتدای خلقت قابیلیان با هابیلیان جنگ داشتند و همیشه هابیلیان در طول تاریخ مظلوم بودند. ۱۲۴ هزار پیامبر آمدند، تا انسان را از توهمات و ظلمت نجات دهند. خداوند انسان را جز برای رسیدن به بهشت خود خلق نکرد. رسالت انبیاء رساندن انسان به توحید بود. تمامی انبیاء زمینه‌ساز ظهور و بروز پیامبر اکرم (ص) شدند. عقل بشر تا مبعوث شدن پیامبر رشد اولیه کرد. 

دبیر نخستین سوگواره بین‌المللی سفینة النجاة افزود: از طرفی، امیرالمومنین (ع) به عنوان باب توحیدی بی‌همتا مطرح شد. با تبیین ولایت امیرالمومنین (ع) دین اسلام از طرف خدا پسندیده شد. با وجود اینکه ما پیروان اهل بیت (ع) در سیر ۱۴۰۰ سال به واسطه پیروی کردن از این مکتب به سلامت به نزدیکی ظهور رسیدیم. ولی جهان در این وضعیت نیست. جهان از بهشت توحیدی پیامبر اکرم (ص) فاصله گرفته است. 

وی با بیان اینکه خداوند قبل از خلقت بشر سیمایی بجز صدا برای رساندن کلام توحیدی خلق کرده است، توضیح داد: اگر ابراهیم (ع) به آتش افتاد، بخاطر این پیراهن بود. اگر یوسف به یعقوب بازگشت، به دلیل این پیراهن بود. اگر چشم یعقوب بینا شد، بخاطر این پیراهن بود. 

مجید اسماعیلی، مشاور دبیر سوگواره نشست با بیان اینکه اسلام و تشیع مورد تهاجم جریان شیطانی قرار گرفته است، تصریح کرد: این جنود شیطانی دو جریان را دنبال می‌کند. اول می‌خواهد موضوع امام حسین (ع) را کوچک نشان دهد و به موضوع تاریخی تبدیل کند. در نهایت این کوچک نشان دادن منجر به حذف مکتب می‌شود. این جنود شیطانی می‌خواهند روایت عاشورا را به اتفاق مادی تبدیل کنند. هر آنچه که از غیب در موضوع سیدالشهدا (ع) هست، می‌خواهند کنار بگذارند و از بین ببرند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام به همگی
۰۵:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
إن الحسین، مصباح الهدی و سفینة نجاة.
آخرین اخبار