استاندار کردستان مطرح کرد

لزوم توسعه زیر ساخت های امدادی در کردستان

زارعی کوشا بر لزوم توسعه زیرساخت‌های امدادی هلال احمر در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر استان تأکید کرد.

استاندار کردستان در دیدار با مدیران، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: هلال احمر نهادی ارزشمند و جذاب است که جوانان مشتاق به فعالیت در این مجموعه هستند و ضروری است فراتر از توان و دستورالعمل‌ها برای این جوانان در راستای تربیت، آموزش، توانمندسازی برنامه ریزی نمود و فعالیت‌های متنوعی تعریف و اجرا کرد.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های امدادی هلال احمر در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر استان تأکید کرد و گفت: جمعیت هلال احمر کردستان در همه شرایط سخت، سرما و گرما، دور از خانواده با موفقیت و بخوبی پای کار بوده و این توفیقات برجسته، قابل تجلیل است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به ایجاد ۶ پایگاه امداد و نجات جاده ای جدید در استان، افزود: برای این ۶ پایگاه به کمک خیرین تجهیزات لازم فراهم شده و امیدواریم بزودی شاهد افتتاح آنها باشیم.

دکتر پیام جلالی یادآور شد: سال گذشته ۱۰۵ نفر از نجاتگران هلال احمر استان همزمان با سراسر کشور جذب شدند و در اربعین حسینی نیز، امداد و نجات نوروزی و زمستانی هلال احمر استان فعالیت های چشمگیری داشته است.

توزیع ۱۰۴۶ بسته بین نیازمندان

وی در ادامه به فعالیت چشمگیر و ارزشمند حوزه جوانان و حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته، اولین دبیرخانه کارآفرینی جمعیت هلال احمر به استان کردستان داده شد که در ۴ مرحله آموزش کارآفرینی و کسب و کارهای خانگی برای ۱۵۰۰ نفر که دختران بالای ۳۰ سال اغلب تحت پوشش کمیته امداد بودند به میزبانی کردستان برگزار گردی

و در حوزه فرهنگی فعالیت های چشمگیری داشته با راهنمایی مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان اجرا شده و برنامه های مختلفی از جمله، ۳۲ برنامه همایشی و آموزشی، اردوهای زیارتی، اردوی جوانان به مشهد، پشتیبانی از برنامه های ملی و مذهبی در مناسبت هاو... برگزار شده است.

از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت به هفته هلال احمر نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.