درخواست لاپید برای سرنگونی کابینه نتانیاهو

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این رژیم تنها به کناره‌گیری نتانیاهو و کابینه او از قدرت نیاز دارد.

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم شد. او تاکید کرد اکنون تنها چیزی که رژیم به آن نیاز دارد رفتن نتانیاهو است.

براساس گزارش القدس العربی، لاپید در ادامه گفت: روز‌های سختی است و چیزی که اسرائیل بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز دارد این است که نتانیاهو از زندگی ما خارج شود. ماموریت من این است که هر کاری انجام دهم تا لحظه مناسب تغییر سیاسی به وجود بیاید.

لاپید ادامه داد: به شما قول می‌دهم و قسم می‌خورم که تا سقوط این دولت به کار خود ادامه می‌دهیم. این دولت دوام نخواهد آورد و ما اسرا را ما آنها را برمی‌گردانیم.

بسیاری از شهر‌های رژیم صهیونیستی شاهد تظاهرات هزاران معترض برای درخواست یک توافق فوری مبادله اسرا و برگزاری انتخابات زودهنگام هستند. اوایل روز شنبه نیز خانواده‌های اسرای صهیونیستی، نتانیاهو را متهم کردند که فرزندان خود را رها کرده و اجازه می‌دهد بمیرند. این نگرانی‌ها درحالی در اراضی اشغالی افزایش یافته که گردان‌های القسام از مرگ نداو بوبلابل، ۵۱ ساله صهیونیست بر اثر جراحات ناشی از بمباران رژیم صهیونیستی خبر دادند.

پیش از این نیز خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کردند که حماس در حال باز پس گیری تسلط خود در مناطقی است که پیش‌تر ارتش اشغالگر ادعا می‌کرد آن را تصرف کرده است.  به گفته بستگان اسرا، رژیم صهیونیستی «هیچ استراتژی» برای جنگ ندارد و فاجعه در حال بدتر شدن است. 

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما ها فکر میکنید میتوانید دنیا را باپول بخرید درست است در چند کشور غربی اکثریت ملتشان مهاجر وبه صورت برده با آنها رفتار کردید ودر آنجا ارباب بودید اما در جهان نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
تنها ره رهایی اعلان جنگ مسلحانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدت طولانی که افتاب پرست .دجال .مارمولک بی بی یابو
سرکار است و سیاست صهیونیست ها را دنبال میکند
تو هم که در قدرت بودی
تا روش انسانی و واقع بین نباشید
همین اش و همین کاسه
باید دست از دورغ و تحریف در باره خدا و پیامبران بردارید
چونکه بنفع خودتان حتی تورات و انجیل را تحریف کردید
به کشوری که تعلق دارید.برگردید
و هر چه زودتر اعلام کشور تاریخی فلسبطینی با عاصمه القدس
آخرین اخبار