برگزاری مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت مدافع وطن سرباز شهید امیر رضا فقیری بیرامی

مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت مدافع وطن سرباز شهید امیر رضا فقیری بیرامی در زادگاهش روستای بایرام با حضور خانواد‌های شهدا، مسئولین شهرستانی و استانی و مردم ولایت مدار برگزار شد.

فرماتده گروه توپخانه ۶۰ رسالت در این مراسم به توصیه‌های شهدا اشاره کرد و گفت:شهدا دو ویژگی خاص داشتند و همواره مردم را به اطاعت محض از مقام ولایت و رعایت عفاف و حجاب توصیه می‌کردند و وظیفه ماست که به وصیت شهدا عمل کرده و با اطاعت محض از مقام عظمای ولایت نسبت به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اقدام کنیم. 

سرگرد پور دهقان عفاف و حجاب را یکی دیگر مباحث اصلی در جامعه‌ی اسلامی افزود:دشمنان همواره در حال نفوذ و توطئه بوده و این بار عفاف و حجاب را نشانه گرفته اند و لذا لازم است در این مرحله نیز با رعایت حجاب و عفاف علاوه بر عمل به توصیه شهدا توطئه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی  شهدا را در اوج عبودیت و عبادت توصیف کرد و گفت:نماز اول وقت و بجا آوردن فرضیه نماز از خصوصیت اصلی شهدا بوده و این سرمایه و درسی است که سهدا با نثار جان و اهدای خون خود به ما دادند و ما باید راه انان را ادامه دهیم.

شهید امیر رضا فقیری بیرامی جمعی گروه توپخانه ۶۰ رسالت نیروی زمینی سپاه پاسداران و متولد ۲۷ تیر ماه سال ۱۳۸۲ در روستای بایرام در بخش مرکزی اسکو است که سال گذشته ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ درحین انجام ماموریت و در دفاع از تمامیت ارضی کشور در منطقه عملیاتی شمالغرب به مقام شهادت رسید.

برچسب ها: شهدا ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار