«لشکر قدس»؛ اعلام انزجار جوانان و نوجوانان علیه رژیم غاصب صهیونیستی

معاون مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: پویش «لشکر قدس» برای انسجام حداکثری دانش آموزان و نوجوانان در اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل شده است.

سیدمصطفی موسوی معاون مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس گفت: تمام تلاش مرکز فعالیت‌های دینی از راه اندازی پویش «لشکر قدس» اقدامی برای هم صدا کردن نوجوانان در نقاط مختلف کشور بخصوص شهر تهران برای اعلام انزجار عمومی از رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: در این راستا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۴۲۳ برای انسجام حداکثری دانش آموزان با این پویش و تکمیل شبکه سازی ما برای برنامه‌های دیگر تهیه و تدارک شده است.

موسوی از برگزاری چندین رویداد حول محور پویش لشکر قدس و تجمع میدان انقلاب در روز راهپیمایی قدس خبر داد و گفت: پویش رسانه‌ای لشکر قدس به منظور دریافت تولیدات با محوریت موضوع قدس و فلسطین نیز عملیاتی شده و آماده دریافت آثار علاقمندان است.

وی ادامه داد: اقلامی شامل سربند، پرچم و دستبند برای روز راهپیمایی آماده شده که امروز بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

به گفته وی، از دیگر اقدامات ستاد طرح شهید آرمان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس، تهیه و تدارک سرود‌های مختلف با حضور گروه‌های مطرح کشوری است که در تجمع میدان انقلاب به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

موسوی این را هم گفت که فراخوان تولید و دریافت محتوا در قالب پویش لشکر قدس هم تهیه و تدارک شده است و علاقمندان می‌توانند تولیدات رسانه‌ای خود را برای این فراخوان ارسال کرده و علاوه بر امکان نشر تولیدات خود از جوایز ارزنده‌ای هم که برای این پویش در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.

معاون مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران یادآور شد: این پویش اختصاص به روز قدس نداشته و بناست که با هماهنگی‌های انجام شده در سایر برنامه‌های پیش رو به منظور ایجاد موج و اثرگذاری هر چه بیشتر بکار گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار