طرح چله انقلاب در قزوین تا ۲۲ بهمن ادامه دارد

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: طرح چله انقلاب که از سالروز شهادت سردار سلیمانی آغاز شده تا ۲۲ بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام حسن محمدی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین گفت: در برنامه روایت پیشرفت که زیر مجموعه طرح چله انقلاب است، سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری شرکت گاز استان قزوین بازدید یک روزه‌ای را برای مبلغان هماهنگ کردند تا شاهد پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در این زمینه باشند تا آن را رساتر و گویاتر به گوش مردم برسانند.

به گفته وی، با توجه به نزدیکی زمان اعتکاف به دهه مبارک فجر، مبلغان آقا و خانم با حضور در اماکن برگزاری اعتکاف در سراسر استان به تشریح آثار و دستاورد‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف می‌پردازند.

این مسئول با اشاره به فعالیت ۲ هزار هیئت مذهبی در سطح استان قزوین، بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی در مساجد و تبیین افزایش آگاهی و بصیرت در هیئت‌های مذهبی نیز از دیگر فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان در طول ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی از افزایش میزان همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با اداره کل آموزش و پرورش در این زمینه خبر داد و گفت: برگزاری جشن تکلیف در این دهه و اعزام مبلغان بومی و غیر بومی به مدارس سطح استان حاصل همکاری‌های ما با این نهاد آموزشی خواهد بود.

وی از برگزاری همایش ویژه مبلغان آقا و خانم در دهم ماه بهمن با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا خبر داد و یادآور شد: محتوای این همایش با موضوع استفاده از فرصت دهه مبارک فجر برای تبلیغ انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازهمین دوره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و دعوت مردم برای جضور جدی در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین تاکید کرد: هزار ۲۰۰ مبلغ در سطح استان اطلاعات و رزومه کاری خود را در سامانه شمع (شبکه محتوایی و عملیاتی) ثبت کرده اند تا درخواست کنندگان با مراجعه به این سامانه، مبلغان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار