افتتاح خانه محیط‌زیست در شهرستان ری

رئیس اداره حفاظت از محیط‌زیست شهرستان ری، از افتتاح خانه محیط‌زیست در صنایع شهرستان ری همزمان با گرامیداشت روز جهانی خاک، خبر داد.

محمد رستگاری مشاور مدیر کل و رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ری گفت: همزمان با گرامیداشت روز جهانی خاک آیین افتتاح خانه محیط زیست و تصفیه خانه فاضلاب بهداشتی در گروه فولادیار کوروش این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از ایجاد خانه‌های محیط زیستی در مجموعه‌های صنعتی بدلیل صنعتی بودن شهرستان و اولویت برای ایجاد فضای گفتگو و حل مسائل و مشکلات محیط زیست، کنش گری و ارائه مشاوره به صنایع و همچنین الزام دانش افزایی محیط زیستی کلیه کارکنان در مجموعه‌های صنعتی است، اظهار داشت: همچنین در ادامه این برنامه به منظور طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با حضور مسئولان منابع طبیعی شهرستان، تعدادی اصله نهال غرس شد.

رستگاری ضمن قدردانی از مسئولان گروه صنعتی فولاد یار کوروش به دلیل ایجاد خانه محیط زیست و توجه به مسائل زیست محیطی، تصریح کر د: از طریق ایجاد خانه‌های محیط زیست می‌توان‌گام‌های موثرتری در راستای رفع مشکلات فضای سبز، پساب، پسماند، آلودگی هوا و مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه صنعت برداشت و سطح تعاملات را افزایش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار