چرا حماس با وجود اطلاع از پاسخ شدید اسرائیل، حمله را آغاز کرد؟ + فیلم

در برنامه به افق فلسطین عملیات طوفان الاقصی توسط کارشناس این برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

برنامه به افق فلسطین شبکه افق در این قسمت شروع عملیات الاقصی توسط حماس مورد بررسی قرار گرفت، و نکاتی را کارشناس این برنامه ارائه داد.

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
مثالها مخصوصاً ویتنام برای قیاس بسیار مثال احمقانه ای بود چون نتیجه جنگ آزادی از استعمار فرانسه به طور کامل و بیرون راندن ابدی آمریکا از ویتنام بود و عملکرد ویتنام بعد از جنگ نیز آمریکا را مجبور به دراز کردن دست دوستی به سمت آنها کرد در حالیکه در مورد فلسطین تنها نتیجه جنگ نه کشته زیاد بلکه نابودی تقریباً کامل غزه خواهد بود و مردم بدبختش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
خود کرده را تدبیر نیست؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
وَيَقُولُونَ مَتَى هَذَا الْوَعْدُ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ ﴿۴۸﴾و مى‏ گويند اگر راست مى‏ گوييد پس اين وعده [عذاب] كى خواهد بود (۴۸) مَا يَنْظُرُونَ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً تَأْخُذُهُمْ وَهُمْ يَخِصِّمُونَ ﴿۴۹﴾جز يك فرياد [مرگبار] را انتظار نخواهند كشيد كه هنگامى كه سرگرم جدالند غافلگيرشان كند (۴۹)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
درود ،زیبا گفتین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
جواب سوال چی شد پس؟
این حرف زمانی درسته که جان مردم در خطر نباشه و نسل کشی اتفاق نیافته. الان نزدیک ۱۲۰۰۰ نفر کشته شدن. الان حماس و حزب الله و دوستانشون چرا دست رو دست گذاشتن؟ از چی می ترسند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
احتمالا از آدمای شریعتمداری هستی که هیچ اهمیتی به مملکت خودشان نمیدهند و دنبال تنش منطقه ای گسترده به خاطر منافع خودشونند
آخرین اخبار