دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت:

مسئولان، حلقه‌های میانی و مردم، سه ضلع توسعه هستند

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: هرکجا که مردم ورود پیدا کردند، موفقیت حاصل شد و این امر مستلزم فراهم کردن زیرساخت و فعالیت حلقه‌های میانی است.

نخستین گردهمایی نخبگان، فعالان مردمی و دستیاران مردمی‌سازی استان کرمان با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان، مسئولان استانی و فعالان مردمی در محل سالن اجتماعات استانداری کرمان برگزار شد.  

سید‌احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت در این گردهمایی با تبریک به مردمان پایتخت مقاومت جهان اسلام بواسطه پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و نقش محوری شهید سلیمانی گفت: آنچه که امام راحل وعده داده بود در حاج قاسم سلیمانی متبلور شده است.  

وی افزود: کرمان باید محور گفتمان مقاومت باشد و حضور شهید سلیمانی یک انفجار نور در منطقه بوده است، لذا باید گفتمان این شهید بزرگور تولید شود.  

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت بیان داشت: کار‌های جهادی که الان نتیجه داده حاصل بیش از ۱۰ سال فعالیت است که تنها رهبر معظم انقلاب به این حرکت ماهیت داده‌اند.  

وی با اشاره به اینکه دولت شعار خود را تحت عنوان گفتمان مردمی مطرح کرد که این امر نشان از توجه دولت به ظرفیت عظیم مردمی دارد، بیان داشت: با توجه به تحقیقات علمی انجام شده در سطح کشور، اهمیت توجه به حلقه‌های میانی جهت فراهم شدن بستر برای فعالیت مردمی مورد تاکید است؛ چراکه باید عرصه را باز کرد تا فرصت برای انجام کار مردمی مهیا شود.
 
عبودتیان با اشاره به اینکه همه فرمانداران باید به ظرفیت‌های مردمی توجه کنند، افزود: مسئولان باید برنامه‌های مختلف را برای واگذاری فعالیت‌ها به مردم احصا و حلقه‌های میانی نیز پس از توجیه شدن، عرصه را برای فعالیت مردمی فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار