خبر فوران دوباره آتش در محل آتش سوزی دیروز شهرک صنعتی یزد صحت ندارد

مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: خبر فوران دوباره آتش در محل آتش سوزی دیروز شهرک صنعتی یزد صحت ندارد.

سعیدی مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان یزد گفت: دود قابل مشاهده در محل آتش سوزی دیروز شهرک صنعتی یزد هیچ ارتباطی با فوران آتش دوباره در این واحد صنعتی ندارد.

او با بیان اینکه دیروز یک سردخانه در شهرک صنعتی یزد دچار حریق شد افزود: مواد پلاستیکی موجود در دیواره‌های این سردخانه پس از اطفای حریق همچنان دود ایجاد می‌کند، اما این دود هیچ ارتباطی با فوران آتش دوباره در این واحد صنعتی ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با بیان اینکه نمی‌توان با تجهیزات آب پاشی آتش نشانی این دود را از بین برد ادامه داد: نیروی‌های آتش نشانی در تلاش هستند برای از بین بردن دود، ساختمان این سردخانه را با یک دستگاه لودر تخریب کنند.

گفتنی است در ساعت ۱۹ و ۵۴ دقیقه شامگاه سه شنبه، آتش سوزی در یک واحد شهرک صنعتی یزد رخ داد که با حضور ۱۴ دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی از یزد و شهر‌های مجاور پس از پنج ساعت مهار شد.

وقوع آتش در قسمت سردخانه یک شرکت بوده که به بخش‌های سقف و سوله سرایت کرده و در همان دقایق اولیه عملیات مهار و همچنین تخلیه ساختمان‌های مجاور اجرا و هیچگونه تلفات جانی نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار