ترامپ: آماده بازداشت شدن هستم

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که برای رسیدگی به پرونده حملات ۶ ژانویه راهی واشنگتن شده، وارد دادگاه شده است و به زودی تفهیم اتهام خواهد شد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، در حالی که به خودرویی سوار می‌شُد تا به واشنگتن برود، گفت که دستگیر شدن به دلیل به چالش کشیدن انتخابات ۲۰۲۰ یک «افتخار بزرگ» است.

به گزارش آرتی، ترامپ پیش از ترک نیوجرسی به مقصد واشنگتن و حضور در دادگاه، در شبکه اجتماعی خودش موسوم به «تروث سوشال» نوشت: «برای تضمین انتخاب شدنم (در انتخابات ۲۰۲۴) یک کیفرخواست دیگر نیاز دارم!»

ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی خود نوشته است: «اکنون راهی واشنگتن شدم تا به دادگاهی بروم که موارد مربوط به حمله به کنگره به دلیل یک انتخابات فاسد در آن رسیدگی می‌شوند.»

ترامپ در انتهای پیام خود نوشت که «آمریکا را دوباره بزرگ کنیم» و این شعار انتخاباتی اوست. پیش‌تر «جک اسمیت» بازرس ویژه، کیفرخواستی ۴۵ صفحه‌ای را علیه ترامپ منتشر کرد.

ترامپ با حضور در دادگاه فدرال آمریکا در واشنگتن به اتهامات مربوط به حمله ۶ ژانویه هواداران او به کنگره آمریکا پاسخ خواهد داد.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا اکنون وارد دادگاه شده است و به زودی تفهیم اتهام خواهد شد. این در حالی است که تعداد محدودی از خبرنگاران با قرعه‎کشی، موفّق به حضور در جلسه دادگاه ترامپ شدند.

هفته گذشته دونالد ترامپ در بیانیه‌ای در واکنش به کیفرخواست جدید خود در دادگاه گفت: «وزارت دادگستری فاسد آمریکا، تحت کنترل جوِ سرکش (بایدن)، دوباره غیرقانونی مرا متهم کرد. بر اساس برخی گزارش‌ها، ممکن است چپ‌ها مرا به ۵۶۱ سال زندان محکوم کنند. شش برابر حبس ابد!»

برای اولین‌بار، آمریکا قرار است یک رئیس‌جمهور سابق خود را به دلیل تلاش برای از بین بردن نظام دموکراتیک محاکمه کند. در کیفرخواست علیه ترامپ آمده است، با وجود شکست در انتخابات، «او مصمم بود که در قدرت بماند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۲:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش. بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
ترامپ قمار بازِوحشی، بی منطق، دیکتاتور، دروغگو، قاتل و جانی، دیوانه ی زنجیری ، متولد شده از راه نامشروع و .... برای همیشه به زباله دان تاریخ پرتاب شد و دیگه نمی تواند رئیس جمهور شود. اگه این قمار بازِوحشی، دوره ی ریاست جمهوریش رای می آورد، جنگ جهانی سوم را بپا می کرد و خسارات مادی و جانی بسیاری به ملت ها و کشورهای جهان وارد می شد. خواست خداوند بود که رای نیاورد و به زباله دان تاریخ پرتاب شود. همین قمار بازِوحشی می خواست حکومت بشار اسد را سرنگون نکند. ببینید کار خدا را ، بشار اسد هنوز داره حکومت میکنه و تا سالیان سال نیز حکومت خواهد کرد ولی ترامپ قمار بازِوحشی، و دیوانه ی زنجیری و متولد شده از راه نامشروع ، به زباله دان تاریخ پرتاب شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
امیدوارم دوباره جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بشود چون در حال ادب کردن روسیه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
بره به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
چقدر سر خودت معطلی
امیدوارم به درک واصل شوی
آخرین اخبار