تجلیل از معلمان نمونه آذربایجان شرقی در تبریز

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از معلمان نمونه آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز تجلیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه گفت: جامعه به حضور معلمان دلسوز نیازمند است معلمانی که یک عمر با تلاش ارزشمند خود در پیشرفت و تحول جامعه و توسعه آبادانی آن تاثیرگذار هستند.

آقای تراب محمدی تصریح کرد: معلمان در تمامی حوزه‌ها نقش بسزایی دارند و مسئول پرورش روح و روان انسان‌ها هستند و آن را به کمال و رضایت پروردگار متعال سوق می‌دهند.

وی آموزش و پرورش را مهمترین ارکان اساسی رشد کشور‌ها خواند و افزود: هر کشوری بتواند سیستم آموزش و پرورش خود را به درستی نهادینه کند قطعا تمامی مشکلات جامعه را حل خواهد کرد و پیشرفت و توسعه آن کشور چشمگیر خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه معلمی تعهد ، عشق و هنر توانمندی است و این هنر در تک تک معلمان دلسوز و بزرگ نهفته است گفت: معلمی عرصه ، میدان و جولانگاه تاثیر گذاشتن و یاد دادن است یاد دادن آنچه را که برای پیشرفت و بزرگ شدن یک شاگرد و دانش آموز لازم است.

حجت الاسلام پوررادی خاطرنشان کرد: وظیفه داریم نگذاریم خون شهید مطهری بر زمین بماند و باید همیشه یاد و راه و روش آن شهید را الگوی خود قرار دهیم چرا که وی دلسوزترین معلم ما بود و در این راه بزرگ به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار