تجلیل از کارکنان و خانواده‌های ورزشکار تیپ ۵۵ هوابرد شیراز

طی مراسمی و در راستای طرح لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ۳۱ از ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان، کارکنان، همسران و فرزندان ورزشکار تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.

در راستای طرح لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ۳۱ و طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ دوم جابر اباد زردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد و حجت الاسلام فضلی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۵۵ هوابرد و مسئولین تیپ از کارکنان و خانواده‌های ورزشکار و مدال آور تیپ ۵۵ هوابرد تجلیل شد.

امیر آبادزردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد گفت: پیشکسوتان ورزشی که هر یک در دوران خدمتشان چهره‌های درخشان و قهرمانان پرافتخار عرصه‌های مختلف ورزشی بوده اند، امروز نیز با حضور، حمایت، مشاوره و دلگرمی دادن به جوانان ورزشکار به ویژه در حوزه‌های ورزش تخصصی و قهرمانی، نقش مهمی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های فرهنگی ورزشی ارتش به عهده دارند که این رویکرد و ارتباط صمیمانه و مستمر باید حفظ و تقویت شود.

او گفت: فلسفه ورزش تقویت سلامت جسم و روح است و کسانی که به ورزش مستمر عادت کرده اند از سلامت روانی بیشتری در فعالیت‌های اجتماعی نیز برخودار هستند.

امیر آبادزردشتی گفت: در ورزش هیچ فرقی میان زن و مرد نیست و شاید اگر زنان بیشتر به ورزش روی آورند بتوانند خانواده‌ها و فرزندان را نیز در این مسیر ترغیب کنند؛ لذا برای ارتقا بهره بری و کارایی کارکنان و خانواده‌ها به عنوان ارزشمند‌ترین سرمایه‌های انسانی وظیفه داریم که به تقویت سلامت آنان اهمیت ویژه‌ای بدهیم.

در پایان مراسم از نفرات برتر و پیشکسوتان ورزشکار تیپ ۵۵ هوابرد با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار