ضرورت راه‌اندازی خانه‌های هلال در کردستان

جلالی گفت: باید تمام توان و جدیت خود را در خصوص راه‌اندازی خانه‌های هلال بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی ستاد بکار گرفت.

ضرورت راه‌اندازی خانه‌های هلال در کردستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ظهر امروز در شورای اداری جمعیت هلال احمراستان کردستان با دستورکار «برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند» در سنندج برگزار شد، ضمن تاکید بر رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی در جهت مهار و جلوگیری از گسترش کرونا اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم و باشکوه مجامع جمعیت هلال احمر در استان ضروری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: انتخابات مجامع، مهر تائیدی بر مردمی بودن جمعیت هلال احمر بعنوان یک نهاد مردمی و انساندوست.

او تصریح کرد: انتخابات مجامع عمومی شورا‌های اجرایی تجلی حضور و نقش موثر مردم در جمعیت هلال احمر بوده و هدف عمده برگزاری انتخابات مجامع عمومی شهرستان‌ها و پس از آن استان و کشور نهادینه سازی مشارکت اعضا و داوطلبان فعال، خیرین و نیکوکاران هلال احمر و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و موثر در ارکان تصمیم گیری جمعیت هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان سلامت و مشارکت حداکثری را دو اصل مهم در انتخابات مجامع هلال احمر عنوان کرد و گفت: تمام تلاش‌ها و ابتکارات جمعیت هلال احمر در مرحله اول انتخابات در بیست و سوم خردادماه باید با هدف تحقق این دو اصل باشد.

جلالی در ادامه در خصوص اهمیت خانه‌های هلال اظهار کرد: معاونین و روسای شعب استان کردستان باید تمام توان و جدیت خود را در خصوص راه اندازی خانه‌های هلال بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی ستاد بکار گیرند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کردستان نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شعب جمعیت استان در خصوص اقدامات پیشگیرانه کرونا، ابراز امیدواری کرد که انتخابات پیش رو بدون هرگونه جانبداری و طرفداری از هر فرد یا گروه خاصی در کمال صحت و سلامت و با مشارکت حداکثری برگزارشود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.