میزان ناباروری در اردبیل بالاتر از میانگین دیگر استان‌هاست

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: میزان ناباروری در اردبیل بالاتر از میانگین دیگر استان‌هاست .

مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار کرد: با توجه به اینکه میزان ناباروری در اردبیل بالاتر از میانگین دیگر استان‌ها بوده و ضرورت توجه به تجهیزات و کیفیت درمانی و کاهش هزینه‌ها ضروری به نظر می رسد، با حضور جهاد دانشگاهی استان اردبیل در مرکز درمان ناباروری قفقاز به دنبال رفع مشکلات موجود خواهیم بود.

وی گفت: تاکنون در حدود 30 هزار پرونده در مرکز درمان ناباروری قفقاز تشکیل شده و از میان 15 هزار پرونده در حال رسیدگی بیش از 780 مورد موفقیت‌آمیز گزارش شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل همچنین افزود: با توجه به همسایگی و مرز مشترک موجود بین استان اردبیل و جمهوری آذربایجان در راستای توسعه گردشگری سلامت می‌توان با همکاری واحدهای خدماتی و درمانی گام‌های ارزشمندی را برداشت.

اوچی اردبیلی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان اردبیل نیز برای کمک به تحقق این موضوع و رونق توریسم سلامت، در تلاش خواهد بود تا مجتمع‌های ویژه سلامت درمانی با رعایت استانداردهای لازم را در اردبیل راه‌اندازی کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: اولین شعبه جهاد دانشگاهی در خارج از مرزهای کشور، در جمهوری آذربایجان راه‌اندازی می‌شود و این موضوع به عنوان سرآغازی برای افزایش تعامل و همکاری با این کشور همسایه در زمینه خدمات‌رسانی مطلوب درمانی و توجه به توریسم سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/ع

راه اندازی اولین شعبه جهاد دانشگاهی در جمهوری آذربایجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.