پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی برای گسترش راهیان‌نور وجود دارد

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در استان ظرفیت و پتانسیل خوبی برای گسترش حرکت راهیان‌نور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله سید محمد علی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: ۲۰ سال گذشته تعدادی از افراد برای مشورت برای راه‌اندازی اردوهای راهیان‌نور در استان خوزستان حضور پیدا کردند و آن ها عنوان کردند که قصدشان کشاندن سفرها در ایام نوروز به مناطق عملیاتی است و بنده در پاسخ به آن ها گفتم که این اقدام را آزمایش کنند.

وی اشاره ای به حضور میلیونی زائران در راهیان نور داشت و افزود: کسی در اولین روزهای اعزام به راهیان‌نور تصور نمی‌کرد که در روزی میلیون‌ها زائرا به مناطق عملیاتی اعزام شوند و خوشبختانه شاهد گسترش این حرکت هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان  حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در استان را دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی برای گسترش حرکت راهیان‌نور دانست و بیان کرد: ما اکنون ۵ هزار طلبه خواهر و ۵ هزار طلبه برادر در سطح استان خوزستان داریم که برای افزایش سطح کمی و کیفی راهیان‌نور خوب است از این ظرفیت استفاده کرد.

وی تأکید داشت: راهیان‌نور از اقدامات بزرگ فرهنگی است که وظیفه حساسی بر گردن راویان دفاع مقدس وجود دارد و بحث روایت‌گری در رابطه با دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است و کرامت‌بخشی به شهدا و خاطره‌گویی قادر به اثرگذاری بر زائران است.

انتهای پیام/م

حرکت راهیان‌نوراز اقدامات بزرگ فرهنگی در کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.