مدير اجرايي طرح تاريخ تمدن و فرهنگ ايران؛

اجراي طرح تاريخ تمدن و فرهنگ ايران از سوي انتشارات سوره مهر

انتشارات سوره مهر يك مجموعه بزرگي تحت عنوان تاريخ تمدن و فرهنگ ايران را در زمينه‌هاي مختلف از آغاز تا امروز در نظر گرفته و اجرايي كرده است.

"بابك نيك طلب" دبير اجرايي طرح تاريخ تمدن و فرهنگ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران در خصوص اين طرح گفت: انتشارات سوره مهر يك مجموعه بزرگي تحت عنوان تاريخ تمدن و فرهنگ ايران را در زمينه‌هاي مختلف از آغاز تا امروز در نظر گرفته است.

وي ادامه داد: اين مجموعه شامل بخش‌هاي علمي، ادبي، هنري، شعر ، نشر و اصول كهن است كه در حال حاضر با بخش شهر كار خود را آغاز كرده است.

"نيك‌طلب" با ارائه توضيحاتي بيشتر عنوان كرد: اين مجموعه در نظر دارد تا يك بسته‌‌اي از زندگينامه و آثار شاعران، نويسندگان و پديد آورندگان فرهنگ تهيه‌ كند و در اختيار مخاطبان جوان خود قرار دهد.

وي افزود: در اين مجموعه به زندگي شرح احوال و سبك‌شناسي بزرگان ادب فارسي همچون خاقاني، فردوسي، سعدي، حافظ، سهراب سپهري، علي معلم و ديگر شاعران كلاسيك و معاصر پرداخته شده است.

ميدر اجرايي اين طرح بيان كرد: "حميدرضا شاه‌آبادي" به عنوان مدير اين مجموعه انتخاب شده و تمامي فعاليت‌‌ها با مديريت وي صورت خواهد گرفت.

گفتني است كه در اين مجموعه هر كتاب شامل مقدمه، زندگينامه، شرح احوال شاعر، سبك شناسي و گزيده اي از اشعار وي است و در نظر دارد كه در خصوص علوم و نجوم و طب نيز كتابهايي را ارائه دهد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار