مشهد/

شرایط برای بارور ساختن اهداف انقلاب در کشور فراهم شود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی خواستار ایجاد شرایط برای بارور ساختن اهداف انقلاب در کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدحجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان کشور با دسیسه و جدیت تمامدر مقابلکشور ایستاده‌اند تنها راه مقابله با آنهاانسجامو وحدت ملت است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش جوانان در ماندگاری انقلاب اسلامی تصریح کرد: در میان هجمه‌های دشمنان نظام جوانان به عنوان تنها پشتوانه نیرومند انقلاب و مهم‌ترین قشر جامعه می‌توانند با هدایت‌ها و حمایت‌های خود آینده نظام را تضمین کرده و در مسیر حقیقی انقلاب گام بردارند.

وی ادامه داد: رسیدن به این موقعیت وظیفه تمام افراداست تا با شناخت تهدیدها و نیازهای جوانان، شرایط را برای بارور ساختن اهداف انقلاب فراهم کنند؛بنابراین در این مسیرنباید ازهیچ اقدام فرهنگی و اجتماعی فروگذاری کرد.

پژمانفر با اشاره به فرصت‌هایی که امام خمینی(ره) در دوران انقلاب به جوان‌ها داده است، یادآور شد: ما نیز چون امام باید فرصت‌های لازم را در اختیار جوانان قرار دهیم و با برگزاری جلسات بحث‌ و گفت‌وگو تلاش کنیم تا همان حس پیگیری دوران انقلاب در میان جوانان زنده شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر نقش و حضور مستمر جوانان در روند انقلاب اظهار کرد: جوانانکشور با درک و شناخت صحیح جایگاه خود می‌توانند پایه‌های این نهضت را بیش از پیش محکم و استوار کنند.

وی با اشاره به نمایشگاه‌های چله انقلاب اسلامی که توسط مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در سراسر کشور برگزار می‌شوداذعان کرد: هنر ابزار انتقال پیام برای مخاطبان مختلفاست و می‌تواند در هر شکل و حرفه‌ای مخاطبان خود را در فضای انقلاب قرار دهد و آنها را با ضرورت و اهداف انقلاب آشنا کند/س  

برچسب ها: اهداف ، انقلاب ، بارورسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.