در موسسه برکت تل صورت می گیرد؛

ارائه خدمات مشاوره تلفني برنامه پزشك خانواده

ارائه خدمات مشاوره تلفني و پاسخگويي به مشكلات شهروندان درباره برنامه پزشك خانواده و مسائل و مشكلات بيماري و سلامت در مؤسسه خدمات الكترونيك سلامت (بركت تل) و باشماره 8999 انجام مي شود.

دكتر سيدرضا مظهري، معاون فني شبكه بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مؤسسه خدمات الكترونيك سلامت (بركت تل) با كمك ستاد اجرايي فرمان امام و دانشگاه علوم پزشكي تهران با هدف پشتيباني و توليد محصولات نرم افزاري مربوط به خدمات الكترونيك نظام سلامت و با توجه به زير ساخت هاي مناسب ستاد اجرايي داير شده است.
 
وي افزود: به همين منظور پرسنل آشنا به امور سخت افزار و نرم افزار براي همكاري با ما جذب شده و در حال فعاليت هستند علاوه بر اين در بخش خدمات مستقيم مركز مشاوره تلفني و پاسخگويي به مشكلات شهروندان در باره برنامه پزشك خانواده و مسائل و مشكلات بيماري و سلامت مي پردازد.
 
دكتر مظهري تصريح كرد: در اين مجموعه، پزشك،‌ كارشناس تغذيه، كارشناس روانشناسي و كارشناس مامايي حضور دارند و خدمات مشاوره اي را به شهروندان ارائه مي دهند.
 
وي ادامه داد: مديريت، توليد و پشتيباني سامانه خدمات سلامت ايرانيان كه نرم افزار اختصاصي برنامه پزشك خانواده در آن مستقر است در اين مجموعه انجام مي شود.
 
معاون فني شبكه بهداشت و درمان گفت:‌ در حال حاضر مديريت و توليد اطلاعات مربوط به 15 ميليون نفر از جمعيت كشور كه مورد سرشماري قرارگرفته و در حال انجام ويزيت پايه هستند در اين مجموعه انجام مي شود و به لحاظ نگهداري و ذخيره سازي  اطلاعات، از دانشگاه هاي علوم پزشكي  و وزارت بهداشت استفاده مي كنيم. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار